Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

#WRYTMIE    SERCA

#WRYTMIE SERCA

ORANGE THEORY FITNESS

Digital & Performance marketing
Brand & Product building

Orange Theory Fitness is a new black? Tylko z naszą komunikacją! Dla sieci placówek fitness w Warszawie przygotowaliśmy koncept komunikacyjny #wrytmieserca inspirowany kolorystycznym oznaczeniem rytmu serca, który wg innowacyjnej teorii oznaczał najbardziej optymalny, wysoki poziom pracy serca w trakcie treningu interwałowego, pozwalający spalać więcej kalorii niż tradycyjne ćwiczenia, nawet do 36 h po treningu. 

W ramach współpracy byliśmy odpowiedzialni za opracowanie konceptu kreatywnego, strategii działań, KV, materiałów OOH, digitalowych, a także promocji regularnych eventów na siłowniach. 

Dodatkowo, kolorystyczne rozróżnienie w materiałach pozwoliło nam stworzyć świeżą, dynamiczną i wyróżniającą się na tle konkurencji komunikację skierowaną do młodych ludzi, co jeszcze bardziej podkreśliło wykorzystanie charakterystycznego dla kampanii hasztaga #wrytmieserca. 

Koncept komunikacji salonów Orange Theory Fitness
Strategia, kreacja, materiały OOH, kreacje digitalowe
Kolorystyczne zróżnicowanie inspirowane pracą serca podczas treningów
#WRYTMIE    SERCA
#WRYTMIE    SERCA
#WRYTMIE    SERCA