Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Wprowadzenie karty Pol'and'Rock na 31. rocznicę Festiwalu!

Wprowadzenie karty Pol'and'Rock na 31. rocznicę Festiwalu!

mBank x Mastercard

Digital & Performance marketing
TV&(D)OOH

Jeśli lato, to festiwale. Jeśli festiwale – to Pol'and'Rock!
Jak co roku w wakacje, mBank wspólnie z Mastercard wprowadzają na rynek kartę Pol'and'Rock, zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka!

Ponownie odpowiadaliśmy za opracowanie strategii i koncepcji komunikacji, wraz z szeregiem materiałów promujących nowy wzór karty.
Również w tym roku odpowiadaliśmy za przygotowanie i przeprowadzenia konkursu, który nagradzał autorów najlepszych zdjęć, prezentujących festiwalowe emocje.

Hasło przewodnie „Jedna karta, wiele wspomnień” oddaje istotę produktu, który zostaje z konsumentem po festiwalu i przy każdym użyciu przypomina o tym wyjątkowym czasie.

Ponownie opracowaliśmy język wizualny, łączący identyfikację mBanku z dynamiczną i radosną estetyką Festiwalu Pol'and'Rock.
Do zobaczenia pod sceną!

Strategia i kreacja
Kreacja oryginalnego języka wizualnego
Komplet materiałów komunikacyjnych stworzonych przez agencję
Wprowadzenie karty Pol'and'Rock na 31. rocznicę Festiwalu!
Wprowadzenie karty Pol'and'Rock na 31. rocznicę Festiwalu!