This site uses cookies to deliver services in accordance with the Cookie Files Policy. You can set the conditions for storage and access to cookies in your browser settings. By using this website you are giving your consent to the use of cookies in accordance with current browser settings.

Wprowadzenie karty Pol'and'Rock na 31. rocznicę Festiwalu!

Wprowadzenie karty Pol'and'Rock na 31. rocznicę Festiwalu!

mBank x Mastercard

Digital & Performance marketing
TV&(D)OOH

Jeśli lato, to festiwale. Jeśli festiwale – to Pol'and'Rock!
Jak co roku w wakacje, mBank wspólnie z Mastercard wprowadzają na rynek kartę Pol'and'Rock, zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka!

Ponownie odpowiadaliśmy za opracowanie strategii i koncepcji komunikacji, wraz z szeregiem materiałów promujących nowy wzór karty.
Również w tym roku odpowiadaliśmy za przygotowanie i przeprowadzenia konkursu, który nagradzał autorów najlepszych zdjęć, prezentujących festiwalowe emocje.

Hasło przewodnie „Jedna karta, wiele wspomnień” oddaje istotę produktu, który zostaje z konsumentem po festiwalu i przy każdym użyciu przypomina o tym wyjątkowym czasie.

Ponownie opracowaliśmy język wizualny, łączący identyfikację mBanku z dynamiczną i radosną estetyką Festiwalu Pol'and'Rock.
Do zobaczenia pod sceną!

Strategia i kreacja
Kreacja oryginalnego języka wizualnego
Komplet materiałów komunikacyjnych stworzonych przez agencję
Wprowadzenie karty Pol'and'Rock na 31. rocznicę Festiwalu!
Wprowadzenie karty Pol'and'Rock na 31. rocznicę Festiwalu!