W tegorocznym wydaniu Trendbook’a odchodzimy od schematów i zderzamy perspektywy, pokazując dwie, różne interpretacje tematów przewodnich, które nazwaliśmy punktami rozszczepienia. W każdym z nich nakreślamy 2 prawdopodobne i przeciwstawne sobie trendy, nazwane przez nas odchyleniami. Trendbook 2025 to publikacja, która ma za zadanie inspirować, skłonić do refleksji i zachęcić do dyskusji.
Czego możesz spodziewać się po trzeciej edycji Trendbook'a? Oczywiście, że wszystkiego co najlepsze i merytoryczne. Poniżej mały przedsmak efektów naszej pracy, enjoy!
Trendbook 2025 "Wojna światów" wspiera aż 17 ekspertów!
Dawid Bednarski
Creative Director – Imagine Nation
Bartosz Bielas
Head Of Digital – Moonsteps
Urszula Dziekańska
Shopper Insight Manager – IQS
Dorota Haller
Client Solutions Director – Ringier Axel Springer Polska,
Wiceprezeska IAA Polska, DE&I Council Memeber – IAA Global
Michał Kulawiak
Business Unit Director - IQS
Przemysław Kuraczyk
Business Growth Director - IQS
Aleksandra Laudańska
CEO - FemTechnology Group, Editor-in-chief - „#Pokolenia – Warszawski Miesięcznik Seniorów” i wolniodmetryki.pl
Alina Lempa
CEO - OFBOR,
CEO - IQS
Ewa Opach
Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji DIMAQ,
IAB Polska
Barbara Pasterczyk
CMO - ING Bank Śląski, Reprezentantka statutowa ING Bank Śląski w IAA Polska
Agata Pilacińska-Jakubowska
Omnichannel Retail Lead - Google Poland, Uczestniczka programu IAA Polska Marketing Masterminds
Małgorzata Piwowarska-Pinilla
Dyrektorka ds. marketingu - Krosno Glass
Michał Sacha
CMO, Omni-Commerce Leader - Leroy Merlin Poland, Reprezentant statutowy Leroy Merlin w IAA Polska
Włodzimierz Schmidt
Prezes Zarządu IAB Polska
Agnieszka Sora
Regional Consulting Director - Northern Central Eastern Europe; NielsenIQ,
Prezeska IAA Polska
Agnieszka Szlaska
Communication & PR Director IF NATION GROUP: Focus Nation & Imagine Nation & Moonsteps
Dagmara Szulce
Managing Director IAA Global