Każdy z nas chciałby korzystać z życia i czerpać z niego pełnymi garściami. Niestety, zazwyczaj kończy się to na długo wyczekiwanym urlopie poprzedzonym szeregiem wyrzeczeń. W związku z tym PZU postanowiło Klientom zaproponować rozwiązanie, które pozwoliłoby im cieszyć się życiem każdego dnia.
Odpowiedzią marki na rozterki Klientów była przygotowana przez nas kampania portalu inPZU „Chcesz korzystać z życia? Korzystaj z inPZU”, w ramach której zachęcaliśmy Klientów do oszczędzania i pomnażania swoich oszczędności z inPZU. Jak to zrobiliśmy? Przygotowaliśmy strategię i koncept komunikacji, której głównym elementem była strona www - źródło wiedzy na temat inwestowania oszczędności w fundusze inwestycyjne. Ponadto odpowiadaliśmy za kampanię digitalową, komunikację w social media, a także mailingi oraz serię webinarów edukacyjnych ze znanymi blogerami, Tomaszem Jaroszkiem (Doradca.tv) i Pawłem Sviniarskim z kanału „Dla Pieniędzy”.
Wielokanałowa kampania pozwoliła nam dotrzeć do nowych odbiorców, dzięki połączeniu komunikacji promującej produkt wraz z elementami edukacyjnymi. Wykorzystanie znanych ekspertów z dziedziny inwestowania i finansów wzmocniły wizerunek PZU jako wiarygodnego i bezpiecznego partnera, który rozumie potrzeby swoich Klientów i potrafi na nie dopowiedzieć zarówno w ekspercki, jak i prosty, przystępny sposób.