Kto by nie chciał zamieszkać w bezpiecznej, prestiżowej, pełnej zieleni i dobrze skomunikowanej okolicy… Z tego założenia wyszliśmy, tworząc od podstaw komunikację dla realizowanej przez Ghelamco inwestycji Groen Konstancin - wyjątkowego osiedla domów w Konstancinie-Jeziornie.
Po przygotowaniu strategii komunikacji, opracowaniu nazwy i pełnej identyfikacji wizualnej inwestycji, kolejnym etapem było uruchomienie portalu internetowego Groenkonstancin.com oraz fanpage’a inwestycji w mediach społecznościowych. Odpowiadaliśmy za przygotowanie materiałów komunikacyjnych i sprzedażowych (m.in. ATL do regularnych kampanii OOH, materiały prasowe i BTL – od folderów, poprzez wizytówki, gadżety, po branding przy inwestycji oraz w biurze sprzedaży).
Dużą rolę odgrywał marketing bezpośredni i kampanie performance’owe. Dzięki naszym efektywnym działaniom pozyskaliśmy leady sprzedażowe i zbudowaliśmy rozpoznawalny wizerunek marki.