Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

ŚWIĘTUJĄC CODZIENNOŚĆ

ŚWIĘTUJĄC CODZIENNOŚĆ

Trend for home

Social Media, Social Selling & Influencer marketing
Brand & Product building

Czy codzienność może być „niecodzienna”? W naszej kampanii wprowadzającej na rynek markę Trend for Home udowodniamy, że może, a nawet powinna być prawdziwym świętem – okazją do celebracji i radości z życia w swoim domu.

Odpowiadamy za stworzenie strategii marki, opracowanie tone of voice oraz CI, produkcję i egzekucję ongoingowych materiałów. Budowę rozpoznawalności marki Trend for Home na rynku szkła domowego rozpoczęliśmy od sformułowania architektury i pozycjonowania, nadając jej wyrazisty kierunek do komunikacji na lata.

Działania prowadzone w social media skupione są wokół myśli przewodniej „Celebrując codzienność”, wyrażają nieuwzględnione do tej pory potrzeby grupy docelowej i prezentują sposoby wykorzystania przedmiotów ze sklepu (DIY, przepisy, ekologiczne Tips & Tricks).

Strategia marki, idea CI, komunikacja
28 500 średni zasięg dzienny w social media
1 716 776 całkowity zasięg w social media
ŚWIĘTUJĄC CODZIENNOŚĆ
ŚWIĘTUJĄC CODZIENNOŚĆ
ŚWIĘTUJĄC CODZIENNOŚĆ