Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

STREFA FINLANDIA BALTONA

STREFA FINLANDIA BALTONA

Brown Forman

Trade & Shopper marketing

Lotnisko na ogół kojarzy się z punktem startowym wielu podróży turystycznych i biznesowych. Tymczasem brand Finlandia w strefie bezcłowej Baltona błyskawicznie przenosi pasażerów lotniska Chopina w Warszawie do fińskiego Rajamäki. Jak?

Dla globalnego teamu Brown Forman zaprojektowaliśmy strefę dla Finlandia Vodka, głównym elementem briefu było zaprojektowanie kompletnej strefy sprzedażowej, która jednocześnie prezentuje najważniejsze wartości marki. Zagospodarowaliśmy 25 m2 przestrzeni, przygotowując ekspozycje składająca się z 5 display’i sprzedażowych oraz innych elementów wizerunkowych. Najbardziej spektakularną częścią całej ekspozycji są dwa renifery (prawie) naturalnych rozmiarów ułożonych zgodnie z ich pierwowzorem z logotypu Finlandia Vodka.

Efekt: Klient zachwycony.

Kompleksowa koncepcja zagospodarowania strefy sprzedaży na lotnisku
Wyróżnialność spośród konkurencyjnych alkoholi
Skuteczne połączenie komunikacji sprzedażowej z wizerunkową
STREFA FINLANDIA BALTONA
STREFA FINLANDIA BALTONA
STREFA FINLANDIA BALTONA
STREFA FINLANDIA BALTONA