Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

SERIAL „RÓŻNE OBLICZA KOMFORTU”

SERIAL „RÓŻNE OBLICZA KOMFORTU”

VELUX

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing

Jak ocieplić wizerunek marki i stworzyć autentyczny przekaz? Rozwijając platformę „Komfort na lata”, opracowaliśmy serial „Różne oblicza komfortu”. Był on odpowiedzią na potrzebę zbliżenia marki do konsumenta oraz na stworzenie autentycznego przekazu ze strony brandu.

W ramach serialu odwiedziliśmy 10 polskich poddaszy, gdzie potkaliśmy się z posiadaczami okien VELUX, zobaczyliśmy jak żyją, jakie korzyści dają im okna VELUX.

Takie podejście pozwoliło nam opowiedzieć o benefitach produktów z perspektywy różnych konsumentów, którzy każdego dnia doświadczają życia na poddaszu i są naturalnymi, autentycznymi ambasadorami marki.

Oryginalna koncepcja komunikacyjna w postaci serialu internetowego „Różne oblicza komfortu”
Konsumenci będący ambasadorami marki
Stworzenie pojemnej i autentycznej komunikacji