Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

DZIECKO BEZPIECZNIE NA DRODZE

DZIECKO BEZPIECZNIE NA DRODZE

PZU

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing
TV&(D)OOH
Brand & Product building

Powrót ze szkoły po zmroku może być bezpieczny. Postanowiliśmy to udowodnić w ogólnopolskiej kampanii społecznej „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”, przeprowadzonej wspólnie z PZU.

Celem naszej kampanii była poprawa widoczności dzieci na drodze i ograniczenie wypadków z udziałem uczniów. W jej ramach rozdano uczniom szkół podstawowych z klas I-III w całej Polsce 1,6 miliona odblasków.

Wypracowaliśmy z Klientem szereg angażujących narzędzi, tworząc zintegrowaną kampanię 360 stopni poprzez: spoty TV i radiowe, współpracę z influencerami, aplikację dla kierowców, konkursy. Honorowy patronat nad akcją objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej.

1 600 000 rozdanych odblasków [z wbudowaną lampką, uczniom wszystkich szkół podstawowych z klas I-III w Polsce]
Kampania 360, obejmująca m.in. spoty TV i radiowe, działania z influencerami, konkurs, do którego przystąpiło 25 000 uczestników
Współpraca z influencerami, między innymi: Milo i Marcin Mazur
DZIECKO BEZPIECZNIE NA DRODZE
DZIECKO BEZPIECZNIE NA DRODZE
DZIECKO BEZPIECZNIE NA DRODZE