Elovena to radość jedzenia – w taki sposób przedstawiliśmy Polsce kultową na świecie markę produktów zbożowych na bazie owsa z Finlandii, zachęcając do podejmowania lepszych wyborów żywieniowych dla dobra (i zdrowia) całych rodzin.
Projekt realizowany poprzez połączenie kampanii w mediach społecznościowych z aktywną promocją, reklamą oraz intensywną współpracą z mikroinfluencerami, oparty był na ukazaniu w naturalny i wysmakowany sposób tematu „radości z jedzenia” za pomocą lifestyle’owej komunikacji (przepisów i pomysłów na pyszne śniadania) z edukacją na temat owsa (bezglutenowość, pożywność oraz wpływ na zdrowie).
Dzięki dwuletniej współpracy z marką w kanałach SoMe oraz przeprowadzonej kampanii z mikroinfluencerami, udało się dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, zbudować rozpoznawalność i wizerunek producenta zdrowej żywności. Zaproponowana oraz koordynowana przez nas współpraca z 49 mikroinfluencerami zaowocowała dotarciem do ponad 775 515 aktywnych użytkowników Instagrama, spotykając się z entuzjastycznym przyjęciem.