Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

RADOŚĆ Z JEDZENIA

RADOŚĆ Z JEDZENIA

Elovena

Social Media, Social Selling & Influencer marketing

Elovena to radość jedzenia – w taki sposób przedstawiliśmy Polsce kultową na świecie markę produktów zbożowych na bazie owsa z Finlandii, zachęcając do podejmowania lepszych wyborów żywieniowych dla dobra (i zdrowia) całych rodzin.

Projekt realizowany poprzez połączenie kampanii w mediach społecznościowych z aktywną promocją, reklamą oraz intensywną współpracą z mikroinfluencerami, oparty był na ukazaniu w naturalny i wysmakowany sposób tematu „radości z jedzenia” za pomocą lifestyle’owej komunikacji (przepisów i pomysłów na pyszne śniadania) z edukacją na temat owsa (bezglutenowość, pożywność oraz wpływ na zdrowie).

Dzięki dwuletniej współpracy z marką w kanałach SoMe oraz przeprowadzonej kampanii z mikroinfluencerami, udało się dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, zbudować rozpoznawalność i wizerunek producenta zdrowej żywności. Zaproponowana oraz koordynowana przez nas współpraca z 49 mikroinfluencerami zaowocowała dotarciem do ponad 775 515 aktywnych użytkowników Instagrama, spotykając się z entuzjastycznym przyjęciem.

49 zaangażowanych influencerów
Ponad 775 000 odbiorców
39 227 interakcji pod publikacjami
RADOŚĆ Z JEDZENIA
RADOŚĆ Z JEDZENIA
RADOŚĆ Z JEDZENIA