Carlsber jest z Danii - prøste. A w 2017 roku urządziliśmy tej „prawdopodobnie” najsłynniejszej duńskiej marce piwa „prawdopodobnie” najhuczniejsze urodziny.
Z okazji 170-lecia przeprowadziliśmy dla Carlsberga szereg działań komunikacyjnych. Celem naszych jubileuszowych działań było zaakcentowanie dziedzictwa marki oraz duńskiego pochodzenia, ale przede wszystkim sprawienie, że marka Carlsberg stanie się jeszcze bardziej interesująca, będąc antytezą „korporacyjnej nijakości”.
W kampanii „Prøsto z Danii od 170 lat” mówiliśmy o pochodzeniu Carlsberga, o jego historii i o samym piwie w szczery, ciekawy i tak prosty (słowo klucz) sposób, że prawdopodobnie prościej się nie da. Nasze opowieści były przepełnione „duńskością” - narodowymi wartościami Danii, jak prostota, szczerość i transparentność. Te 3 cechy duńskiej kultury, znalazły swoje bezpośrednie odzwierciedlenie w naszej komunikacji marki w mediach społecznościowych.