Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

PRØSTO Z DANII

PRØSTO Z DANII

Carlsberg

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing
Trade & Shopper marketing

Carlsber jest z Danii - prøste. A w 2017 roku urządziliśmy tej „prawdopodobnie” najsłynniejszej duńskiej marce piwa „prawdopodobnie” najhuczniejsze urodziny.

Z okazji 170-lecia przeprowadziliśmy dla Carlsberga szereg działań komunikacyjnych. Celem naszych jubileuszowych działań było zaakcentowanie dziedzictwa marki oraz duńskiego pochodzenia, ale przede wszystkim sprawienie, że marka Carlsberg stanie się jeszcze bardziej interesująca, będąc antytezą „korporacyjnej nijakości”.

W kampanii „Prøsto z Danii od 170 lat” mówiliśmy o pochodzeniu Carlsberga, o jego historii i o samym piwie w szczery, ciekawy i tak prosty (słowo klucz) sposób, że prawdopodobnie prościej się nie da. Nasze opowieści były przepełnione „duńskością” - narodowymi wartościami Danii, jak prostota, szczerość i transparentność. Te 3 cechy duńskiej kultury, znalazły swoje bezpośrednie odzwierciedlenie w naszej komunikacji marki w mediach społecznościowych.

Od idei po egzekucję – kampania „Prøsto z Danii od 170 lat” z okazji urodzin marki Carlsberg
Komunikacja oparta na narodowych wartościach Danii: transparentności, szczerości i prostocie
Kontekstowe powiązanie cech marki lub produktów Carslberg z duńskością w przedstawionych historiach, ciekawostkach i aktywacjach w mediach społecznościowych
PRØSTO Z DANII
PRØSTO Z DANII
PRØSTO Z DANII
PRØSTO Z DANII
PRØSTO Z DANII
PRØSTO Z DANII