Czego można życzyć najbardziej utytułowanemu piłkarskiemu klubowi w Polsce z okazji 100 lat istnienia? Kolejnych 100 lat sukcesów! Dla marki adidas, sponsora Legii Warszawa, wielokrotnego Mistrza Polski oraz ćwierćfinalisty Ligi Mistrzów stworzyliśmy okazję, aby zaangażować kibiców piłkarskich w aktywacje jeszcze bardziej zbliżające je do marki oraz swojego ukochanego klubu.
Nasza kampania „100 LAT WYZWAŃ” to koncepcja aktywacji polegających na challenge’ach, które kibice Legii Warszawa wymyślali dla swoich idoli, jak w popularnym programie piłkarskim „Turbo-kozak”. Fani proponowali różnorodne, czasem szalone, boiskowe konkurencje, w których wybrany piłkarz Legii musiał wziąć udział. Autorzy najciekawszych wyzwań byli nagradzani specjalnie przygotowanymi na 100-lecie klubu koszulkami Legii Warszawa oraz sprzętem sportowym adidas.
Mimo braku wsparcia mediowego akcji udało się nam osiągnąć świetne wyniki: 30 000 oddanych głosów na stronie akcji i 2 500 000 wyświetleń filmów w mediach społecznościowych, zacieśniając więzy kibiców z klubem oraz marką adidas - sprzedaż sprzętu piłkarskiego w klubowym sklepie znacznie się zwiększyła w okresie jesienno-zimowym.