Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

100 LAT WYZWAŃ

100 LAT WYZWAŃ

Adidas

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing

Czego można życzyć najbardziej utytułowanemu piłkarskiemu klubowi w Polsce z okazji 100 lat istnienia? Kolejnych 100 lat sukcesów! Dla marki adidas, sponsora Legii Warszawa, wielokrotnego Mistrza Polski oraz ćwierćfinalisty Ligi Mistrzów stworzyliśmy okazję, aby zaangażować kibiców piłkarskich w aktywacje jeszcze bardziej zbliżające je do marki oraz swojego ukochanego klubu.

Nasza kampania „100 LAT WYZWAŃ” to koncepcja aktywacji polegających na challenge’ach, które kibice Legii Warszawa wymyślali dla swoich idoli, jak w popularnym programie piłkarskim „Turbo-kozak”. Fani proponowali różnorodne, czasem szalone, boiskowe konkurencje, w których wybrany piłkarz Legii musiał wziąć udział. Autorzy najciekawszych wyzwań byli nagradzani specjalnie przygotowanymi na 100-lecie klubu koszulkami Legii Warszawa oraz sprzętem sportowym adidas.

Mimo braku wsparcia mediowego akcji udało się nam osiągnąć świetne wyniki: 30 000 oddanych głosów na stronie akcji i 2 500 000 wyświetleń filmów w mediach społecznościowych, zacieśniając więzy kibiców z klubem oraz marką adidas - sprzedaż sprzętu piłkarskiego w klubowym sklepie znacznie się zwiększyła w okresie jesienno-zimowym.

30 000 oddanych głosów na stworzonej stronie „100 lat wyzwań”
2 500 000 wyświetleń filmów na YouTube, Facebooku i Instagramie
Udział w akcji czołowych piłkarzy Legii Warszawa, z Michałem Pazdanem, reprezentantem Polski, na czele
100 LAT WYZWAŃ
100 LAT WYZWAŃ
100 LAT WYZWAŃ
100 LAT WYZWAŃ
100 LAT WYZWAŃ