Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

PROJEKT EDUKACYJNY

PROJEKT EDUKACYJNY

FES

Digital & Performance marketing

Jak mówić o tym, co ważne? Bez tabu, bez barier i bez przerwy. 

Dlatego w ramach współpracy z Fundacją Edukacji Społecznej (FES) zrealizowaliśmy projekt platformy edukacyjnej budującej zarówno świadomość życia z HIV, jak i zachęcającej do profilaktycznych badań.

Naszym zadaniem było stworzenie dedykowanej strony internetowej: od projektu graficznego, przez tone of voice komunikacji, który w tym projekcie ma wyjątkowo istotne znaczenie, aż po logistykę anonimowego zamawiania darmowych testów na HIV. W związku z wysokim zapotrzebowaniem na testy, musieliśmy stworzyć stabilną platformę, która zdołała udźwignąć duży ruch użytkowników. Ogromne zainteresowanie tematem przełożyło się na zamówienia, które każdego tygodnia osiągają swój limit już pierwszego dnia. 

W ramach dodatkowej części kampanii przygotowaliśmy landing page wraz z partnerami: DUREX oraz agencja DDB. Wszystkim przybijamy wysokie piątki i ogromnie się cieszymy, że mogliśmy być częścią czegoś tak wyjątkowego!

Prace kreatywne oraz deweloperskie nad stroną internetową
Logistyka anonimowego zamawiania testów, współpraca z InPost (uwzględnienie bazy danych)
Stworzenie Landing Page kampanii w współpracy z Durex i DDB
PROJEKT EDUKACYJNY
PROJEKT EDUKACYJNY
PROJEKT EDUKACYJNY
PROJEKT EDUKACYJNY