Jak mówić o tym, co ważne? Bez tabu, bez barier i bez przerwy.
Dlatego w ramach współpracy z Fundacją Edukacji Społecznej (FES) zrealizowaliśmy projekt platformy edukacyjnej budującej zarówno świadomość życia z HIV, jak i zachęcającej do profilaktycznych badań.
Naszym zadaniem było stworzenie dedykowanej strony internetowej: od projektu graficznego, przez tone of voice komunikacji, który w tym projekcie ma wyjątkowo istotne znaczenie, aż po logistykę anonimowego zamawiania darmowych testów na HIV. W związku z wysokim zapotrzebowaniem na testy, musieliśmy stworzyć stabilną platformę, która zdołała udźwignąć duży ruch użytkowników. Ogromne zainteresowanie tematem przełożyło się na zamówienia, które każdego tygodnia osiągają swój limit już pierwszego dnia.
W ramach dodatkowej części kampanii przygotowaliśmy landing page wraz z partnerami: DUREX oraz agencja DDB. Wszystkim przybijamy wysokie piątki i ogromnie się cieszymy, że mogliśmy być częścią czegoś tak wyjątkowego!