Okres rozliczania 1% podatku jest najgorętszym czasem dla wszystkich fundacji i organizacji pożytku publicznego. Również dla Fundacji Onkologicznej Rakiety, którą wspieramy komunikacyjnie. Dlatego po przeprowadzonym rebrandingu fundacji, który pozwolił nam osadzić ją w świecie kosmicznych wyzwań, jakie stoją przed pacjentami chorymi onkologicznie, postanowiliśmy stworzyć kampanię nawiązującą do jednej z najtrudniejszych misji kosmicznych, misji Apollo 13. Misji, która podobnie jak w przypadku raka, potrzebowała wsparcia całej załogi, aby sprowadzić ekipę bezpiecznie na ziemię.
W ramach kampanii „Houston, mamy procent… do zebrania” przygotowaliśmy poruszający spot, w którym pokazaliśmy zmagania pacjenta chorego onkologicznie zawieszonego między chorobą, a codziennością. Towarzyszyła mu komunikacja social media, radiówka, a także bannery digitalowe odsyłające na stronę kampanii, za której projekt również jesteśmy odpowiedzialni.
Kompleksowa kampania pomogła nam dotrzeć do dużej liczby odbiorców, których skutecznie zachęciliśmy do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji Onkologicznej Rakiety. Konsekwentnie budowała ciepły, ale jednocześnie silny wizerunek organizacji, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.