Jeśli lato, to festiwale, a jeśli festiwale, to Pol'and'Rock!
Jak co roku, w wakacje mBank wspólnie z Mastercard wprowadzają na rynek kartę Pol'and'Rock, która skierowana jest do osób kochających muzykę i ten kultowy festiwal. W tym roku to my odpowiadaliśmy za opracowanie strategii komunikacji, koncepcji komunikacji wraz z hasłem oraz serii materiałów komunikacyjnych wyrażających naszą ideę. Przygotowane przez nas hasło „Pol'and'Rock zbliża ludzi, Ty zbliżaj kartę Pol'and'Rock” jest esencją tego, czym dla grupy docelowej jest festiwal oraz idealnie oddaje funkcjonalność karty. Wyzwaniem było opracowanie języka wizualnego, który będzie wyróżniający się, atrakcyjny oraz autentyczny dla grupy docelowej, a jednocześnie zawierać DNA identyfikacji mBanku. Efekt? Powalający!
W ramach kampanii stworzyliśmy szereg materiałów do kampanii internetowej, m.in. 15-sekundową animację oraz jej skróty, posty, stories i reelsy. Dopełnieniem komunikacji był wewnętrzny konkurs dla właścicieli kart, który opracowaliśmy wraz z mechaniką i materiałami wsparcia.