Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

HALLOWEEN

HALLOWEEN

ARGO SWEETS

Social Media, Social Selling & Influencer marketing

Strasznie dobra aktywacja na Halloween nie istnieje? Potrzymaj nam cukierki…

Nowy Klient na pokładzie, to i nowe wyzwania. A raczej challenge 😊 Dla marki Sour Madness, producenta kwaśnych cukierków przygotowaliśmy aktywację halloweenową na TikToku, w której nagrodą główną były najnowsze iPhony 15!

Zadaniem konkursowym dla młodych osób, do których kierowaliśmy kampanię, było zatańczenie zombie dance z paczką naszych kwaśnych cuksów. Wspierali nas w tym twórcy internetowi – znani i lubiani TikTokerzy tacy jak sebastiankowalczykkk, kowalscy_, twinsstyle, po prostu_austin czy krystianzietkowski.

W ramach projektu odpowiedzialni byliśmy za strategię, kreację, realizację, współpracę z influencerami, projekt konkursowego landing page, a także kampanię mediową (FB, IG, YT, Tiktok) . Wyszło strasznie fajnie: profil na TikToku zyskał ponad 2000 nowych obserwujących, nasz konkursowy #sourhalloween zyskał aż, uwaga, 4,2 mln wyświetleń. Łącznie akcja w ciągu 2 tygodni zdobyła 9 932 898 odsłon - po prostu wow!

aktywacja halloweenowa: strategia, koncept kreatywny, egzekucja, współpraca z influencerami, kampania mediowa
szereg materiałów komunikacyjnych od KV, przez posty, aż po landing page
wyniki: 4,2 mln wyświetleń #sourhalloween, ponad 2000 nowych obserwujących na TikToku, łącznie 9 932 898 odsłon na wszystkich platformach
HALLOWEEN
HALLOWEEN
HALLOWEEN
HALLOWEEN
HALLOWEEN