Strasznie dobra aktywacja na Halloween nie istnieje? Potrzymaj nam cukierki…
Nowy Klient na pokładzie, to i nowe wyzwania. A raczej challenge 😊 Dla marki Sour Madness, producenta kwaśnych cukierków przygotowaliśmy aktywację halloweenową na TikToku, w której nagrodą główną były najnowsze iPhony 15!
Zadaniem konkursowym dla młodych osób, do których kierowaliśmy kampanię, było zatańczenie zombie dance z paczką naszych kwaśnych cuksów. Wspierali nas w tym twórcy internetowi – znani i lubiani TikTokerzy tacy jak sebastiankowalczykkk, kowalscy_, twinsstyle, po prostu_austin czy krystianzietkowski.
W ramach projektu odpowiedzialni byliśmy za strategię, kreację, realizację, współpracę z influencerami, projekt konkursowego landing page, a także kampanię mediową (FB, IG, YT, Tiktok) . Wyszło strasznie fajnie: profil na TikToku zyskał ponad 2000 nowych obserwujących, nasz konkursowy #sourhalloween zyskał aż, uwaga, 4,2 mln wyświetleń. Łącznie akcja w ciągu 2 tygodni zdobyła 9 932 898 odsłon - po prostu wow!