Żyli długo i szczęśliwie? Tak, jeśli odkładali na przyszłość dzięki naszej kampanii 😊
Dla Nationale Nederlanden stworzyliśmy kreatywną komunikację oferty Pracowniczych Planów Kapitałowych. Aby przekonać odbiorców do naszej oferty zestawiliśmy to, co jest im bliskie: dwojakie znaczenie wartości zarówno te rynkowe opisywane za pomocą liczb, jak i te emocjonalne.
Siłę liczb będących twardym dowodem na wiarygodność marki obrazowaliśmy za pomocą gestów ekspertów, którzy w prosty i zrozumiały sposób wyjaśniali trudne i skomplikowane zagadnienia. Dzięki temu jeszcze bardziej podkreślaliśmy rolę marki jako opiekuna.
W ramach współpracy odpowiedzialni byliśmy za strategię, koncept kreatywny i egzekucję, która obejmowała KV, indywidualną komunikację do pracowników, osobną do pracodawców, interaktywny przewodnik po PPK w formie ogólnodostępnej strony www, prezentację agregującą wiedzę o PPK.