Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

AKTYWACJE KONSUMENCKIE

AKTYWACJE KONSUMENCKIE

Princes

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing
Trade & Shopper marketing

Co zrobić, by Klient poczuł się jak ryba w wodzie?

Zaproponować szereg aktywacji konsumenckich, które są inspirujące dla fanów i satysfakcjonujące dla marki. Zadanie nie było proste, ale dzięki naszemu doświadczeniu i otwartości Klienta udało nam się zrealizować cykl konkursów na przestrzeni trzech lat współpracy! Choć nie tylko.

Naszym celem było pokazanie uniwersalności produktu – tuńczyka w puszce, oraz wielu możliwości, jakie ze sobą niósł. Zabawa produktem, kontekstem i okolicznościami sprawiła nam mnóstwo frajdy podczas autorskich sesji foodowych. Jedna z nich skierowana do najmłodszych, oparta była o autorskie przepisy i wyjątkowo smaczne kompozycje foodowe, które miały zachęcić "niejadki", do spróbowania zdrowych posiłków z użyciem produktów marki Princes.

W ramach aktywacji konsumenci przygotowywali przepisy z produktem w roli głównej i wysyłali kreatywne zdjęcia. Zwycięskie prace publikowaliśmy na stronie www i nagradzaliśmy atrakcyjnymi nagrodami.

Cykl aktywacji konsumenckich
Koncept, mechanika, sesja zdjęciowa, produkcja materiałów komunikacyjnych, egzekucja, obsługa konkursu
Szeroki wachlarz materiałów komunikacyjnych: plakaty, wobblery, standy, stickery, materiały digitalowe, strony www
AKTYWACJE KONSUMENCKIE
AKTYWACJE KONSUMENCKIE
AKTYWACJE KONSUMENCKIE
AKTYWACJE KONSUMENCKIE
AKTYWACJE KONSUMENCKIE