Co zrobić, by Klient poczuł się jak ryba w wodzie?
Zaproponować szereg aktywacji konsumenckich, które są inspirujące dla fanów i satysfakcjonujące dla marki. Zadanie nie było proste, ale dzięki naszemu doświadczeniu i otwartości Klienta udało nam się zrealizować cykl konkursów na przestrzeni trzech lat współpracy! Choć nie tylko.
Naszym celem było pokazanie uniwersalności produktu – tuńczyka w puszce, oraz wielu możliwości, jakie ze sobą niósł. Zabawa produktem, kontekstem i okolicznościami sprawiła nam mnóstwo frajdy podczas autorskich sesji foodowych. Jedna z nich skierowana do najmłodszych, oparta była o autorskie przepisy i wyjątkowo smaczne kompozycje foodowe, które miały zachęcić "niejadki", do spróbowania zdrowych posiłków z użyciem produktów marki Princes.
W ramach aktywacji konsumenci przygotowywali przepisy z produktem w roli głównej i wysyłali kreatywne zdjęcia. Zwycięskie prace publikowaliśmy na stronie www i nagradzaliśmy atrakcyjnymi nagrodami.