Czym jest komfort? Odpowiedzi na to pytanie udzieliliśmy w globalnej kampanii, jaką stworzyliśmy dla marki VELUX, jednego z największych producentów okien na świecie.
Podstawą prac było stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji uwzględniającej m.in
nowe pozycjonowanie marki, nową narrację komunikacyjną oraz claim „Komfort na lata”.
Założenia nowej strategii zostały wyrażone w ramach platformowej koncepcji komunikacji obejmującej działania skierowane do różnych istotnych dla marki VELUX grup w procesie zakupowym: konsumenci, dekarze, architekci, sprzedawcy. Odpowiadaliśmy za kompleksowe opracowanie działań komunikacji 360°, tworząc spoty wizerunkowe oraz filmy z udziałem popularyzatora nauki, Tomasza Rożka z kanału “Nauka. To Lubię!”.
Po naszej stronie była również koncepcja i produkcja sesji zdjęciowej oraz dziesiątki różnego rodzaju materiałów na potrzeby kampanii. Siłę opracowanej przez nas platformy komunikacyjnej doceniły inne rynki, a kampania została wdrożona w 13 krajach CEE!