Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

KOMFORT NA LATA

KOMFORT NA LATA

VELUX

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing
Brand & Product building
Trade & Shopper marketing
Programy B2B & B2C

Czym jest komfort? Odpowiedzi na to pytanie udzieliliśmy w globalnej kampanii, jaką stworzyliśmy dla marki VELUX, jednego z największych producentów okien na świecie.

Podstawą prac było stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji uwzględniającej m.in

nowe pozycjonowanie marki, nową narrację komunikacyjną oraz claim „Komfort na lata”.

Założenia nowej strategii zostały wyrażone w ramach platformowej koncepcji komunikacji obejmującej działania skierowane do różnych istotnych dla marki VELUX grup w procesie zakupowym: konsumenci, dekarze, architekci, sprzedawcy. Odpowiadaliśmy za kompleksowe opracowanie działań komunikacji 360°, tworząc spoty wizerunkowe oraz filmy z udziałem popularyzatora nauki, Tomasza Rożka z kanału “Nauka. To Lubię!”.

Po naszej stronie była również koncepcja i produkcja sesji zdjęciowej oraz dziesiątki różnego rodzaju materiałów na potrzeby kampanii. Siłę opracowanej przez nas platformy komunikacyjnej doceniły inne rynki, a kampania została wdrożona w 13 krajach CEE!

Opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji „Komfort na lata”
Szeroko zakrojone działania komunikacji 360°: spoty wizerunkowe, filmy z Tomaszem Rożkiem z kanału “Nauka. To Lubię!”
Pojemna kampania wdrożona w 13 krajach CEE
KOMFORT NA LATA
KOMFORT NA LATA
KOMFORT NA LATA