Czy istnieje jeden sposób, aby zaoszczędzić na przyszłość, odliczyć pokaźną sumę od podatku i zdobyć „dodatkowy bonus”? W kampanii „Jednym sprytnym ruchem” dla TFI PZU udowadniamy, że tak!
Celem ogólnopolskiej kampanii było zachęcenie konsumentów, zarówno tych zatrudnionych na etacie, jak i tych prowadzących własną jednoosobową działalność gospodarczą, do założenia IKZE na portalu inPZU.pl. Naszym zadaniem było stworzenie wyróżniającej się na tle konkurencji komunikacji – konceptu, który pobudziłby potrzebę odkładania na przyszłość i uświadomił konsumentom benefity posiadania konta.
Kampanię oparliśmy o niezwykle prawdziwy insight o możliwości „upieczenia” dwóch, a nawet trzech pieczeni na jednym ogniu, do którego odnosi się hasło „Jednym sprytnym ruchem”, komunikujące korzyści IKZE (oszczędzanie z myślą o przyszłości, wysokie odliczenie od podatku i możliwość wygrania w konkursie). Na jej potrzeby powstała specjalna strona internetowa, będąca hubem wiedzy o produkcie, do której kierowała display’owa kampania bannerowa, kampania na YouTube, kanałach SoMe, e-mailing oraz działania contentowe na wybranych portalach biznesowych.