Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

FINLANDIA PLATINUM

FINLANDIA PLATINUM

Brown Forman

Brand & Product building
Trade & Shopper marketing

Wprowadzenie na rynek produktu premium – Finlandii Platinum, wymagało od nas wdrożenia wysokiej klasy działań komunikacyjnych. W związku z tym przygotowaliśmy serię narzędzi shopperowych podkreślających prestiżowy charakter Finlandii Platinum, a także szereg działań wspierających komunikację w prasie branżowej.

Stworzyliśmy nastrojowe POS’y oddające urok fińskich nocy, w których zastosowaliśmy niestandardowe tworzywo – szkło sodowe oraz oświetlenie światłowodowe. Pomogło nam ono w magiczny sposób odwzorować delikatną grę księżycowego światła. Inspirację czerpaliśmy również z procesu powstawania Finlandii Platinum – w filtracji poprzez korę brzozy – dzięki której zyskuje szlachetności.

Kompleksowa komunikacja shopperowa i jej niestandardowe ujęcie pomogło nam zaprosić odbiorców do intrygującego świata Finlandii Platinum, a także wzmocnić wizerunek marki w segmencie premium.

Shopperowa komunikacja premium
Kreatywne POS’y stworzone ze szkła sodowego i oświetlenia światłowodowego
Działania w prasie branżowej wspierające kampanię
FINLANDIA PLATINUM
FINLANDIA PLATINUM
FINLANDIA PLATINUM
FINLANDIA PLATINUM
FINLANDIA PLATINUM
FINLANDIA PLATINUM
FINLANDIA PLATINUM
FINLANDIA PLATINUM
FINLANDIA PLATINUM
FINLANDIA PLATINUM