Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

FINLANDIA BOTANICAL

FINLANDIA BOTANICAL

Brown Forman

Brand & Product building
Trade & Shopper marketing

Finlandia Botanical łączy łagodny smak wódki Finlandia z wyjątkowymi darami fińskiej natury. Dlatego w naszej komunikacji sprzedażowej musieliśmy połączyć smak z naturą, aby w ciekawy i skuteczny sposób wypromować nowość na sklepowych półkach.

W ramach wsparcia launchu nowego produktu z rodziny Finlandii, przygotowaliśmy serię standów, oryginalnych wobblerów, listw, edukacyjnych ulotek i wielu innych materiałów, które można było znaleźć w dużych sieciach hipermarketów.

Nasza komunikacja pozwoliła klientom przenieść się do fińskiego świata i poznać to, co najlepsze z fińskiej natury. Zwracające uwagę materiały pełniły zarówno funkcje wizerunkowe, sprzedażowe, a także edukacyjne. Dzięki czemu jeszcze skuteczniej mogliśmy wprowadzić nowość Finlandia Botanical na nasz rynek.

Komunikacja sprzedażowa nowego produktu, Finlandia Botanical
Standy, wobblery, listwy w dużych sieciach hipermarketów
Działania łączące cel sprzedażowy, wizerunkowy i edukacyjny
FINLANDIA BOTANICAL
FINLANDIA BOTANICAL
FINLANDIA BOTANICAL
FINLANDIA BOTANICAL
FINLANDIA BOTANICAL