Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

OBSŁUGA SOCIAL MEDIOWA

OBSŁUGA SOCIAL MEDIOWA

SWISS

Social Media, Social Selling & Influencer marketing

Jak działamy w social media? Jak w szwajcarskim zegarku! Dowodem może być współpraca z jednym z największych producentów prestiżowych zegarków – marką Swiss, w ramach której zajmowaliśmy się regularną obsługą social mediów brandu.

Zaproponowana przez nas komunikacja wyróżniała się na tle konkurencji kreatywnym podejściem, w ramach którego tworzyliśmy korespondujące i uzupełniające się kreacje w poszczególnych kanałach. Oprócz strategii poprzedzonej wcześniejszą analizą działań marki i konkurencji, a także konceptem kreatywnym, odpowiadaliśmy również za wsparcie mediowe – działania z elementami kampanii sprzedażowej.

Po naszej stronie była również moderacja i kontakt z fanami, dzięki czemu można powiedzieć, że zawsze byliśmy na posterunku, w imię zasady „akcja – reakcja”.

Obsługa kanałów social media marki Swiss
Strategia, kreacja, moderacja
Wsparcie mediowe z elementami kampanii sprzedażowej
OBSŁUGA SOCIAL MEDIOWA
OBSŁUGA SOCIAL MEDIOWA
OBSŁUGA SOCIAL MEDIOWA
OBSŁUGA SOCIAL MEDIOWA
OBSŁUGA SOCIAL MEDIOWA
OBSŁUGA SOCIAL MEDIOWA