Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

CIESZĘ SIĘ, ŻE TO ZROBIŁEM

CIESZĘ SIĘ, ŻE TO ZROBIŁEM

Nationale Nederlanden

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing
TV&(D)OOH
Brand & Product building
Trade & Shopper marketing

Strach przed diagnozą choroby ma wielkie oczy. O tym jak go pokonać, opowiada kampania „Cieszę się, że to zrobiłem”, którą stworzyliśmy dla Nationale Nederlanden.

Celem naszej kampanii było zachęcenie do profilaktycznych badań lekarskich związanych z chorobami nowotworowymi. Dlatego w galeriach handlowych największych miast zorganizowaliśmy cykl eventów, z możliwością przebadania i konsultacji lekarskiej. Osią całej kampanii były spoty telewizyjne, radio i komunikacja digitalowa.

Każdy po badaniu otrzymał bieliznę z hasłem kampanii, która symbolizuje troskę o nasze ciało i nawiązuje do oswojenia swojej intymności przed wizytą u lekarza.

Kampania podkreślała benefity wykonania badań, komunikując się z odbiorcami za pomocą̨ 2 spotów TV, spotów digitalowych oraz influencer marketingu
Podczas akcji przebadano ponad 3000 osób i odnotowano ponad 300 000 wejść na dedykowaną stronę internetową
Bielizna rozdawana podczas akcji była również sprzedawana w stworzonym na potrzeby kampanii sklepie, a dochód został przekazany na finansowanie badań mammograficznych
CIESZĘ SIĘ, ŻE TO ZROBIŁEM
CIESZĘ SIĘ, ŻE TO ZROBIŁEM
CIESZĘ SIĘ, ŻE TO ZROBIŁEM
CIESZĘ SIĘ, ŻE TO ZROBIŁEM
CIESZĘ SIĘ, ŻE TO ZROBIŁEM