Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

BRANDING INWESTYCJI

BRANDING INWESTYCJI

UP2U

Brand & Product building

Branding poznańskiej inwestycji TREI  

Jak sprawić, by Klient poczuł się jak w domu? Przygotować dla niego oryginalne logo i nazwę osiedla, która trafi w serca grupy docelowej, w gusta Klienta i w przygotowany brief! Stanęliśmy przed wyzwaniem, jakim było stworzenie kreatywnej i wyróżniającej się na rynku komunikacji nowej inwestycji pod wynajem dla młodych.  

Poza estetyką, niesamowicie istotna była dla nas strategia skupiająca się na autentyczności – chcieliśmy trafić do świata naszych odbiorców i osadzić naszą propozycję w stylu życia młodych mieszkańców.  

Dlatego postawiliśmy na krótką i chwytliwą nazwę Up2U, która idealnie wpisuje się w potrzeby młodych ludzi (potrzeba wolności, niezależności, samodzielności i sprawczości) i podkreśla benefity płynące z wynajmu PRS (swoboda, otwartość i wolność). Zaprojektowany przez nas logotyp odważnie gra kolorem, wprowadzając powiew świeżości, a nowoczesna i dynamiczna forma jeszcze bardziej podkreśla wybór i masę możliwości, jakie niesie ze sobą osiedle.

Branding nowego osiedla
Strategia, idea i egzekucja
Nazwa, hasło, logotyp, księga znaku
BRANDING INWESTYCJI
BRANDING INWESTYCJI
BRANDING INWESTYCJI