Branding poznańskiej inwestycji TREI
Jak sprawić, by Klient poczuł się jak w domu? Przygotować dla niego oryginalne logo i nazwę osiedla, która trafi w serca grupy docelowej, w gusta Klienta i w przygotowany brief! Stanęliśmy przed wyzwaniem, jakim było stworzenie kreatywnej i wyróżniającej się na rynku komunikacji nowej inwestycji pod wynajem dla młodych.
Poza estetyką, niesamowicie istotna była dla nas strategia skupiająca się na autentyczności – chcieliśmy trafić do świata naszych odbiorców i osadzić naszą propozycję w stylu życia młodych mieszkańców.
Dlatego postawiliśmy na krótką i chwytliwą nazwę Up2U, która idealnie wpisuje się w potrzeby młodych ludzi (potrzeba wolności, niezależności, samodzielności i sprawczości) i podkreśla benefity płynące z wynajmu PRS (swoboda, otwartość i wolność). Zaprojektowany przez nas logotyp odważnie gra kolorem, wprowadzając powiew świeżości, a nowoczesna i dynamiczna forma jeszcze bardziej podkreśla wybór i masę możliwości, jakie niesie ze sobą osiedle.