Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

AUTO AC

AUTO AC

PZU

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing
TV&(D)OOH

Pandemiczna rzeczywistość wymagała od nas wszystkich niekonwencjonalnych rozwiązań, które pomogą odnaleźć się w nowych warunkach. Wyzwania pojawiały się na różnych polach, jednym z nich był zakup nowego auta z salonu, na które można czekać nawet kilka miesięcy. Dlatego PZU, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, zaoferowało kompleksową ofertę AC w PZU wraz z atrakcyjną nowością: opcją sprawdzenia przez ekspertów firmy stanu samochodu z rynku wtórnego.

W ramach wygranego przetargu na kampanię promującą produkt przygotowaliśmy wielokanałową komunikację 360°, której głównym elementem był spot telewizyjny. Stworzyliśmy również serię krótkich formatów wideo w internecie, digitalowe bannery, kreacje w social media, spot radiowy, mailingi, a także zaprojektowaliśmy reklamy ozdabiające witryny oddziałów i biur agentów.

Nasza kampania pozwoliła PZU dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i skutecznie wypromować bonusowy dodatek PZU Auto AC w sposób atrakcyjny zarówno dla marki, jak i jej odbiorców.

Strategia, kreacja i nadzór kampanii 360°
Seria spotów: telewizyjnych, internetowych i radiowych
Angażująca komunikacja w social media
AUTO AC
AUTO AC
AUTO AC