Pandemiczna rzeczywistość wymagała od nas wszystkich niekonwencjonalnych rozwiązań, które pomogą odnaleźć się w nowych warunkach. Wyzwania pojawiały się na różnych polach, jednym z nich był zakup nowego auta z salonu, na które można czekać nawet kilka miesięcy. Dlatego PZU, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, zaoferowało kompleksową ofertę AC w PZU wraz z atrakcyjną nowością: opcją sprawdzenia przez ekspertów firmy stanu samochodu z rynku wtórnego.
W ramach wygranego przetargu na kampanię promującą produkt przygotowaliśmy wielokanałową komunikację 360°, której głównym elementem był spot telewizyjny. Stworzyliśmy również serię krótkich formatów wideo w internecie, digitalowe bannery, kreacje w social media, spot radiowy, mailingi, a także zaprojektowaliśmy reklamy ozdabiające witryny oddziałów i biur agentów.
Nasza kampania pozwoliła PZU dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i skutecznie wypromować bonusowy dodatek PZU Auto AC w sposób atrakcyjny zarówno dla marki, jak i jej odbiorców.