Wolnoć Tomku w… wolnej chacie! W ramach strategii „Wolno wolno” i obsługi komunikacji social media, przeprowadziliśmy dodatkową, zintegrowaną kampanię digital dla marki Leżajsk. Jej głównym elementem był konkurs „Wolna chata”, w którym można było wygrać pobyt z ekipą w domku w górach.
Atrakcyjne treści, zastosowanie optymalnych formatów social media, relacje na żywo popularnego influencera oraz stworzona na potrzeby akcji aplikacja mobilna przyniosły znakomite efekty, generując ponad 800 tysięcy wyświetleń postów na FB, 560 tysięcy na IG, 10 500 pobrań aplikacji oraz 7 500 zgłoszeń do konkursu.
Kluczowym zabiegiem budującym zasięg kampanii była współpraca z popularnym vlogerem Krzysztofem Gonciarzem. I to był strzał w dziesiątkę, bo w trakcie aktywacji jego filmy uzyskały ponad 800 000 odsłon.
Dodatkowo przygotowaliśmy mikro event, podczas którego, uczestnicy mogli zdobyć butelkę piwa, oczyszczając swój umysł z natłoku myśli :)