Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WOLNO WOLNO

WOLNO WOLNO

Leżajsk

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing

Wolnoć Tomku w… wolnej chacie! W ramach strategii „Wolno wolno” i obsługi komunikacji social media, przeprowadziliśmy dodatkową, zintegrowaną kampanię digital dla marki Leżajsk. Jej głównym elementem był konkurs „Wolna chata”, w którym można było wygrać pobyt z ekipą w domku w górach.

Atrakcyjne treści, zastosowanie optymalnych formatów social media, relacje na żywo popularnego influencera oraz stworzona na potrzeby akcji aplikacja mobilna przyniosły znakomite efekty, generując ponad 800 tysięcy wyświetleń postów na FB, 560 tysięcy na IG, 10 500 pobrań aplikacji oraz 7 500 zgłoszeń do konkursu.

Kluczowym zabiegiem budującym zasięg kampanii była współpraca z popularnym vlogerem Krzysztofem Gonciarzem. I to był strzał w dziesiątkę, bo w trakcie aktywacji jego filmy uzyskały ponad 800 000 odsłon.

Dodatkowo przygotowaliśmy mikro event, podczas którego, uczestnicy mogli zdobyć butelkę piwa, oczyszczając swój umysł z natłoku myśli :) 

Jakość i skuteczności kampanii potwierdzona przyznaniem nagrody Kreatura za kreację i egzekucję
2 miejsce profilu na Facebooku w kategorii piw pod względem zaangażowania fanów
Ponad 1,3 miliona wyświetleń postów w mediach społecznościowych
WOLNO WOLNO
WOLNO WOLNO
WOLNO WOLNO