Jak stworzyć inTERESUJĄCĄ i inTRYGUJĄCĄ kampanię?
Dać się ponieść wyobraźni! Tak zrobiliśmy w przypadku komunikacji platformy funduszy inwestycyjnych inPZU, w ramach której przygotowaliśmy oryginalny spot reklamowy emitowany w telewizji, internecie i kinach.
Jako Focus Nasion byliśmy odpowiedzialni za unikalny scenariusz, który łączył techniki animacyjne, klubową muzykę oraz minimalistyczną kolorystykę. Muzyka do spotu została skomponowana przez znanego w branży producenta – Wojtka Urbańskiego, który ma na swoim koncie współprace z takimi gwiazdami jak Monika Brodka, Justyna Święs, Tymek czy Kwiat Jabłoni. W efekcie stworzyliśmy oryginalny koncept, który kreatywnie wyróżniał naszą komunikację w kategorii finansowej.
W ramach kampanii zostały również przygotowane materiały drukowane, reklama radiowa, materiały kontekstowe do kin oraz banery do kampanii digitalowej.