Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

JACK DANIEL'S TENNESSEE HONEY

JACK DANIEL'S TENNESSEE HONEY

Brown Forman

Social Media, Social Selling & Influencer marketing
Brand & Product building
Trade & Shopper marketing

Jack Daniel’s Tennessee Honey to aromatyczne połączenie oryginalnej whiskey Jack Daniel’s z likierem miodowym. Stworzony, aby zaspokajać potrzeby najbardziej wymagających konsumentów.

Wybeetne połączenie wymaga odważnych kroków, dlatego z okazji launchu nowego produktu, stworzyliśmy szereg narzędzi komunikacji shopperowej budujących świadomość naszej nowości wśród konsumentów, a także wspierających jej sprzedaż.

W ramach komunikacji byliśmy odpowiedzialni zarówno za koncept, jak i design oraz produkcję materiałów takich jak unikatowe standy z grubej tektury falistej w kształcie plastra miodu, kreatywne karty produktowe (element edukacyjny) oraz szereg pozostałych narzędzi obecnych w sklepach.

Przygotowana przez nas komunikacja wzbudziła zainteresowanie u konsumentów, a także uznanie w branży, która doceniła nasze wysiłki nagrodami Golden Arrow i POS Stars.

Oryginalna komunikacja shopperowa
Niestandardowe POS’y z tektury falistej inspirowane plastrami miodu
Nagrody: Golden Arrow i POS Stars
JACK DANIEL'S TENNESSEE HONEY
JACK DANIEL'S TENNESSEE HONEY
JACK DANIEL'S TENNESSEE HONEY
JACK DANIEL'S TENNESSEE HONEY
JACK DANIEL'S TENNESSEE HONEY
JACK DANIEL'S TENNESSEE HONEY
JACK DANIEL'S TENNESSEE HONEY