Urlop i wakacje zawsze są najbardziej wyczekanym czasem w roku. Wtedy wszystkie sprawy i troski odkładamy na bok. Jedyne, czego nie warto odkładać, to bezpieczeństwo: nasze, naszych bliskich, a także domu, który podczas nieobecności stoi pusty.
W ramach kampanii 360 przygotowującej Polaków do wyjazdów wakacyjnych stworzyliśmy wielokanałową komunikację promującą ubezpieczenie PZU Dom oraz PZU Wojażer, której ambasadorką jest gwiazda światowego tenisa - Iga Świątek. W ramach projektu odpowiadaliśmy za strategię i koncepcję, którą przełożyliśmy na kreatywne spoty telewizyjne, filmy internetowe, spoty radiowe, naklejki na biura oddziałów, mailingi, komunikację w social media.
Przygotowana i nadzorowana przez nas kampania pozwoliła nam dotrzeć zarówno do dotychczasowych odbiorców oferty, jak i skutecznie poszerzyć grono zainteresowanych o młodych klientów, którzy uwielbiają podróże i chcą czuć się podczas nich bezpiecznie.