Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

PZU DOM I WOJAŻER

PZU DOM I WOJAŻER

PZU

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing
TV&(D)OOH

Urlop i wakacje zawsze są najbardziej wyczekanym czasem w roku. Wtedy wszystkie sprawy i troski odkładamy na bok. Jedyne, czego nie warto odkładać, to bezpieczeństwo: nasze, naszych bliskich, a także domu, który podczas nieobecności stoi pusty.

W ramach kampanii 360 przygotowującej Polaków do wyjazdów wakacyjnych stworzyliśmy wielokanałową komunikację promującą ubezpieczenie PZU Dom oraz PZU Wojażer, której ambasadorką jest gwiazda światowego tenisa - Iga Świątek. W ramach projektu odpowiadaliśmy za strategię i koncepcję, którą przełożyliśmy na kreatywne spoty telewizyjne, filmy internetowe, spoty radiowe, naklejki na biura oddziałów, mailingi, komunikację w social media.

Przygotowana i nadzorowana przez nas kampania pozwoliła nam dotrzeć zarówno do dotychczasowych odbiorców oferty, jak i skutecznie poszerzyć grono zainteresowanych o młodych klientów, którzy uwielbiają podróże i chcą czuć się podczas nich bezpiecznie.

Strategia, koncept, realizacja kampanii 360
Kreacje digitalowe, komunikacja w social media, materiały OOH
Kampania łącząca potrzeby dotychczasowych odbiorców oferty, a także młodszych, zainteresowanych podróżami
PZU DOM I WOJAŻER
PZU DOM I WOJAŻER
PZU DOM I WOJAŻER