Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

OKNA VELUX Z PAKIETEM 3-SZYBOWYM

OKNA VELUX Z PAKIETEM 3-SZYBOWYM

VELUX

Digital & Performance marketing
Brand & Product building
Trade & Shopper marketing
Programy B2B & B2C

Jak wprowadzić nowy produkt na rynek? Jak opowiedzieć o jego benefitach?

Idealnym przykładem jest nasza kolejna kampania dla VELUX, w ramach której przedstawiliśmy światu nową generację okien 3-szybowych wraz z całą gamą korzyści z nich płynących.

Trudne techniczne zagadnienia oraz benefity konsumenckie zaprezentowaliśmy w prosty i humorystyczny sposób, na zasadzie kontrastów. Wszystko okraszone narracją Karola Wójcickiego stworzyło wyróżnialną w kategorii kampanię. Film z wspomnianym influencerem został przygotowany w wersji B2B i B2C, co pomogło nam odpowiedź na potrzeby obu grup odbiorców.

W ramach kampanii przygotowaliśmy pełen pakiet materiałów komunikacyjnych od banerów, poprzez POSy, aż po stronę www.

Kampania wprowadzająca nowy produkt na rynek
Współpraca z influencerem, Karolem Wójcickim
Pojemna komunikacja obejmująca filmy, banery, POSy oraz stronę internetową