Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Mały Format, Wielka Zmiana

Mały Format, Wielka Zmiana

Grupa Żywiec

Trade & Shopper marketing

Grupa Żywiec postawiła przed nami wyzwanie: wprowadzenie nowej pojemności puszki 0,33l dla marek Żywiec, Heineken i Warka.
Stanęliśmy przed wyzwaniem: jak sprytnie przekazać, że mamy nową, mniejszą puszkę, nie deprecjonując tradycyjnych formatów produktów w portfolio?

Stworzyliśmy kompleksową komunikację shopper marketingową wychodząc z prostego insightu, że "czasem nie masz ochoty na więcej...".
Tak powstało hasło "W sam raz", którego zadaniem było podkreślenie nowego formatu, idealnego by zgasić pragnienie, bez potrzeby kupowania większych pojemności.


Ulubiony smak w mniejszej puszce. Mniejsza puszka, idealna na raz!

Koncepcja kreatywna
Prosta komunikacja, oddająca charakter produktu
Wykorzystanie różnych formatów materiałów w miejscu sprzedaży
Mały Format, Wielka Zmiana
Mały Format, Wielka Zmiana
Mały Format, Wielka Zmiana