Z klasą i w iście francuskim stylu – właśnie tak postanowiliśmy zachęcić pracowników BNP Paribas do lektury artykułów dotyczących ich banku. Jesteśmy twórcami rebrandingu wewnętrznego magazynu on-line „Bonjour”, w którym publikowane są artykuły, aktualności i wywiady z pracownikami.
Zadbaliśmy, aby strona magazynu była jak najbardziej intuicyjna i przejrzysta. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań umożliwiliśmy czytelnikom maksymalną wygodę konsumowania treści, m.in. udostępniając informacje o zakładanym czasie przeczytania artykułu, progress bar postępu czytania, dając alternatywę odsłuchania treści lub wybór trybu ciemnego. Stworzyliśmy nowy logotyp nawiązujący do systemu identyfikacji BNP Paribas, odpowiadaliśmy również za autopromocyjną komunikację związaną z launchem odświeżonej strony magazynu m.in. na wygaszaczach ekranów pracowniczych komputerów.
W pracy nad magazynem, niezmiernie istotnym elementem jest systematyczne publikowanie różnorodnych treści, w tym artykułów oraz quizów/ankiet. Każdy artykuł starannie opracowujemy z dbałością o szczegóły, a jego treść wzbogacamy o dedykowane infografiki, nawiązujące do identyfikacji wizualnej marki. Podczas tworzenia artykułów stawiamy sobie za cel zapewnienie doskonałej czytelności poprzez precyzyjne formatowanie tekstu. Naszym priorytetem jest dostarczenie czytelnikom treści, które nie tylko są interesujące, ale także łatwe do przyswojenia i zrozumienia.