W czasach, w których nasze wybory zakupowe stają się coraz bardziej świadome – spełnienie obietnicy, jaką składa marka, jest kluczowe. Dlatego, aby wiarygodnie zakomunikować naturalność składników i skuteczność działania kosmetyków Bio My Skin, odważnie zaproponowaliśmy klientkom, aby… poczuły siłę natury na własnej skórze.
Stworzyliśmy digitalową kampanię podzieloną na dwie części: wizerunkową, w której zapoznaliśmy fanki skincare z naszymi produktami z pomocą influencerek, które opowiedziały o kosmetykach Bio My Skin, zachęcając do ich stosowania i skorzystania z promocji oraz na część sprzedażową, gdzie za pomocą różnych touchpointów (banery FB audience, banery na stronie Hebe, posty sponsorowane) komunikowaliśmy promocję na kosmetyki.
Przeprowadzona przez nas kampania mediowa w ciągu 6 tygodni uzyskała prawie 2 miliony wyświetleń, docierając do ponad 416 tysięcy osób. Dodatkowa współpraca z 50 influencerami zaowocowała zasięgiem niemal 800 tysięcy aktywnych użytkowników, uzyskując 45 tysięcy interakcji pod publikacjami. Osiągnęliśmy wszystkie założone cele, tj. zwiększenie świadomości marki oraz zachęcenie do wzięcia udziału w promocji.