Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

KAMPANIA WIZERUNKOWA

KAMPANIA WIZERUNKOWA

Bio My Skin

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing

W czasach, w których nasze wybory zakupowe stają się coraz bardziej świadome – spełnienie obietnicy, jaką składa marka, jest kluczowe. Dlatego, aby wiarygodnie zakomunikować naturalność składników i skuteczność działania kosmetyków Bio My Skin, odważnie zaproponowaliśmy klientkom, aby… poczuły siłę natury na własnej skórze.

Stworzyliśmy digitalową kampanię podzieloną na dwie części: wizerunkową, w której zapoznaliśmy fanki skincare z naszymi produktami z pomocą influencerek, które opowiedziały o kosmetykach Bio My Skin, zachęcając do ich stosowania i skorzystania z promocji oraz na część sprzedażową, gdzie za pomocą różnych touchpointów (banery FB audience, banery na stronie Hebe, posty sponsorowane) komunikowaliśmy promocję na kosmetyki.

Przeprowadzona przez nas kampania mediowa w ciągu 6 tygodni uzyskała prawie 2 miliony wyświetleń, docierając do ponad 416 tysięcy osób. Dodatkowa współpraca z 50 influencerami zaowocowała zasięgiem niemal 800 tysięcy aktywnych użytkowników, uzyskując 45 tysięcy interakcji pod publikacjami. Osiągnęliśmy wszystkie założone cele, tj. zwiększenie świadomości marki oraz zachęcenie do wzięcia udziału w promocji.

Strategia, mediaplan, influencerzy
Realizacja 150% celu, założonego w kampanii
Dotarcie do prawie 500 tys. użytkowników
KAMPANIA WIZERUNKOWA
KAMPANIA WIZERUNKOWA
KAMPANIA WIZERUNKOWA