Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

KAMPANIA PREWENCYJNA

KAMPANIA PREWENCYJNA

Fundacja Onkologiczna Rakiety

Digital & Performance marketing
Social Media, Social Selling & Influencer marketing

Co byś zrobił, gdyby nie było jutra? Takie pytanie zadaliśmy młodym ludziom, którzy bardzo często żyją chwilą. Jednak, żeby tych chwil było jak najwięcej, muszą pomyśleć o jutrze… już dziś. Jak to zrobić? Najlepiej za pomocą zdrowych nawyków i badań profilaktycznych. 

W ramach kampanii stworzyliśmy główny spot – minimalistyczny, ale jednocześnie bardzo emocjonalny, którego wersje (30’, 15’ i 6’) dopasowaliśmy do odpowiednich mediów. Ponadto przygotowaliśmy komunikację w social media, serię postów wspierających kampanię. Wszystkie kreacje odsyłały do strony internetowej, na której użytkownicy mogli zapoznać się z praktycznymi wskazówkami na temat profilaktyki.

Kampania CSR obejmująca social media
Strategia, kreacja, egzekucja
Szereg materiałów takich jak spot (120’, 30’, 15’, 6’), posty some, bannery display GDN
KAMPANIA PREWENCYJNA
KAMPANIA PREWENCYJNA
KAMPANIA PREWENCYJNA