„Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty. Niezmiennie od 1866”- zgodnie z kampanią podkreślającą, że Jack Daniel’s to idealna propozycja prezentu łączącego jakość i tradycję, przy projektowaniu oryginalnej ekspozycji sklepowej skorzystaliśmy z naszego doświadczenia w tworzeniu narzędzi shopperowej komunikacji marketingowej.
Kreując materiały POS, zdecydowaliśmy się nawiązać do dwóch charakterystycznych elementów marki: beczki, która w procesie tworzenia whiskey jest wykorzystywana tylko raz oraz legendarnego „Jack Daniel’s Barrel Tree”, instalacji, która w czasie Bożego Narodzenia jest centralnym punktem Lynchburga.
W ekspozycji znalazły się oryginalne beczki z amerykańskiego białego dębu, sprowadzone z destylarni Jack Daniel’s w Lynchburgu, ustawione na kształt choinki.
W otwartych beczkach umieściliśmy produkty, nawiązując do tradycyjnego procesu produkcji – zamykania whiskey w beczkach.
W ramach projektu byliśmy odpowiedzialni za kreatywną koncepcję, która w oryginalny sposób zaprosiła odbiorców do intrygującego świata marki.