Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

JACK DANIEL’S BARREL TREE

JACK DANIEL’S BARREL TREE

Brown Forman

Brand & Product building
Trade & Shopper marketing

„Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty. Niezmiennie od 1866”- zgodnie z kampanią podkreślającą, że Jack Daniel’s to idealna propozycja prezentu łączącego jakość i tradycję, przy projektowaniu oryginalnej ekspozycji sklepowej skorzystaliśmy z naszego doświadczenia w tworzeniu narzędzi shopperowej komunikacji marketingowej.

Kreując materiały POS, zdecydowaliśmy się nawiązać do dwóch charakterystycznych elementów marki: beczki, która w procesie tworzenia whiskey jest wykorzystywana tylko raz oraz legendarnego „Jack Daniel’s Barrel Tree”, instalacji, która w czasie Bożego Narodzenia jest centralnym punktem Lynchburga.

W ekspozycji znalazły się oryginalne beczki z amerykańskiego białego dębu, sprowadzone z destylarni Jack Daniel’s w Lynchburgu, ustawione na kształt choinki.

W otwartych beczkach umieściliśmy produkty, nawiązując do tradycyjnego procesu produkcji – zamykania whiskey w beczkach.

W ramach projektu byliśmy odpowiedzialni za kreatywną koncepcję, która w oryginalny sposób zaprosiła odbiorców do intrygującego świata marki.

Kreatywny POS nawiązujący do legendarnego „Jack Daniel’s Barrel Tree”
Wykorzystanie oryginalnych beczek z destylarni Jack Daniel’s w Lynchburgu
Skuteczne łączenie celów sprzedażowych z wizerunkowymi
JACK DANIEL’S BARREL TREE
JACK DANIEL’S BARREL TREE
JACK DANIEL’S BARREL TREE
JACK DANIEL’S BARREL TREE
JACK DANIEL’S BARREL TREE