Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

ZWIERZAKI GATUNIAKI

ZWIERZAKI GATUNIAKI

Ingka Centres

Social Media, Social Selling & Influencer marketing
TV&(D)OOH
Brand & Product building
Trade & Shopper marketing
Programy B2B & B2C

Co mają ze sobą wspólnego: hipopotam nilowy, pszczoła i delfin Maui? To jedne z wielu gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem i jednocześnie bohaterowie stworzonej przez nas dla INGKA Centres kampanii edukacyjno-sprzedażowej „Zwierzaki Gatuniaki” obejmującej zasięgiem Polskę, Czechy i Słowację.

Wyzwaniem kreatywnym była realizacja kilku celów - wsparcia sprzedaży najemców centrów handlowych INGKA Centres w czasach pandemii, promowanie zrównoważonego trybu życia i postaw proekologicznych wśród klientów oraz wyróżnienie się na tle innych akcji w sklepach.

Stworzyliśmy i wdrożyliśmy w 3 krajach koncepcję akcji pro-sprzedażowej z nagrodami - kolekcją 12 figurek zwierząt zagrożonych wyginięciem - możliwymi do zdobycia za zakupy u najemców centrów handlowych INGKA Centres. Figurki były jednocześnie gumkami do ścierania, które spełniały ekologiczne założenia, wpisując się w koncepcję zagrożonych gatunków - w naturalny sposób zużywają się, aż w końcu znikają.

Akcja w Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Brnie, Ostravie i Bratysławie
872 090 więcej klientów niż w 2019 r.
Emocjonalny koncept kreatywny bazujący na aktualnych trendach
ZWIERZAKI GATUNIAKI
ZWIERZAKI GATUNIAKI
ZWIERZAKI GATUNIAKI
ZWIERZAKI GATUNIAKI
ZWIERZAKI GATUNIAKI
ZWIERZAKI GATUNIAKI
ZWIERZAKI GATUNIAKI