Co mają ze sobą wspólnego: hipopotam nilowy, pszczoła i delfin Maui? To jedne z wielu gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem i jednocześnie bohaterowie stworzonej przez nas dla INGKA Centres kampanii edukacyjno-sprzedażowej „Zwierzaki Gatuniaki” obejmującej zasięgiem Polskę, Czechy i Słowację.
Wyzwaniem kreatywnym była realizacja kilku celów - wsparcia sprzedaży najemców centrów handlowych INGKA Centres w czasach pandemii, promowanie zrównoważonego trybu życia i postaw proekologicznych wśród klientów oraz wyróżnienie się na tle innych akcji w sklepach.
Stworzyliśmy i wdrożyliśmy w 3 krajach koncepcję akcji pro-sprzedażowej z nagrodami - kolekcją 12 figurek zwierząt zagrożonych wyginięciem - możliwymi do zdobycia za zakupy u najemców centrów handlowych INGKA Centres. Figurki były jednocześnie gumkami do ścierania, które spełniały ekologiczne założenia, wpisując się w koncepcję zagrożonych gatunków - w naturalny sposób zużywają się, aż w końcu znikają.