Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

BANK TWORZĄCY HISTORIĘ

BANK TWORZĄCY HISTORIĘ

Bank BNP Paribas

Digital & Performance marketing

Jak wyglądał świat przed dwoma wiekami? Inaczej. Wydarzenia, rozwój technologiczny, mody, zwyczaje, codzienność - wszystko jest historią zmian, które doprowadziły nas do miejsca, w którym się znajdujemy.

Doskonale widać to w jubileuszowej komunikacji wewnętrznej, którą przygotowaliśmy dla Banku BNP Paribas Polska z okazji 200-lecia powstania „Banku zmieniającego się świata”.

„Wszyscy jesteśmy częścią tej historii” to główna myśl digitalowej kampanii skierowanej do pracowników Banku BNP Paribas, obejmującej artykuły contentowe, mailingi, kampanię na wygaszaczach ekranów oraz personalizowane kartki do każdego pracownika z podziękowaniem za indywidualny, realny wkład w historię Banku.

Sercem kampanii była strona internetowa poświęcona rocznicy, będąca hubem informacyjnym na temat dwóch wieków historii Banku, w tym „kamieni milowych”, jak inwestycje oraz inicjatywy, które naprawdę zmieniły świat (finansowanie budowy wieży Eiffela czy Eurotunelu pod kanałem La Manche). Kreatywna forma „wehikułu/kapsuły czasu” podkreślała fakt, że Bank BNP Paribas zawsze szedł z duchem czasu, reagując na zmieniające się potrzeby Klientów i wpływając na oblicze regionów, w których prowadził działalność.

Digitalowa kampania wewnętrzna przygotowana z okazji 200-lecia Banku BNP Paribas
Artykuły contentowe, mailingi, wygaszacze ekranów i personalizowane podziękowania dla pracowników
Kapsuła czasu - dedykowana strona poświęcona historii, rozwojowi oraz planom na przyszłość „Banku zmieniającego się świata”
BANK TWORZĄCY HISTORIĘ
BANK TWORZĄCY HISTORIĘ
BANK TWORZĄCY HISTORIĘ