Jak wyglądał świat przed dwoma wiekami? Inaczej. Wydarzenia, rozwój technologiczny, mody, zwyczaje, codzienność - wszystko jest historią zmian, które doprowadziły nas do miejsca, w którym się znajdujemy.
Doskonale widać to w jubileuszowej komunikacji wewnętrznej, którą przygotowaliśmy dla Banku BNP Paribas Polska z okazji 200-lecia powstania „Banku zmieniającego się świata”.
„Wszyscy jesteśmy częścią tej historii” to główna myśl digitalowej kampanii skierowanej do pracowników Banku BNP Paribas, obejmującej artykuły contentowe, mailingi, kampanię na wygaszaczach ekranów oraz personalizowane kartki do każdego pracownika z podziękowaniem za indywidualny, realny wkład w historię Banku.
Sercem kampanii była strona internetowa poświęcona rocznicy, będąca hubem informacyjnym na temat dwóch wieków historii Banku, w tym „kamieni milowych”, jak inwestycje oraz inicjatywy, które naprawdę zmieniły świat (finansowanie budowy wieży Eiffela czy Eurotunelu pod kanałem La Manche). Kreatywna forma „wehikułu/kapsuły czasu” podkreślała fakt, że Bank BNP Paribas zawsze szedł z duchem czasu, reagując na zmieniające się potrzeby Klientów i wpływając na oblicze regionów, w których prowadził działalność.