Jak inwestujemy w relację z Klientami? Konsekwentnie, przemyślanie i długofalowo!
Podobnie jak nasza propozycja komunikacji konta inwestycyjnego dla TFI PZU, w ramach której byliśmy odpowiedzialni za strategię komunikacji, koncept kreatywny, działania egzekucyjne (produkcja formatów video), współpracę z influencerem inwestycyjnym Tomaszem Jaroszkiem z kanału Doradca.tv.
Komunikację „inWESTUJĘ na in.PZU.pl oparliśmy na wizualnej grze przedrostkiem „in”, charakterystycznym elementem adresu www platformy, jak również częścią słowa inWESTUJĘ. Dzięki temu udało nam się stworzyć pojemną, oryginalną i zapamiętywalną koncepcję, która spełnia oczekiwania Klienta i odpowiada na potrzeby wymagających odbiorców.
Nie zapomnieliśmy również o pracownikach grupy PZU, dla których zorganizowaliśmy webinar z Tomkiem Jaroszkiem. Naszym celem było zwiększenie świadomości istnienia inPZU wewnątrz organizacji, integracja pracowników i obalenie mitów związanych z inwestowaniem.