Jeśli nie masz jeszcze gotowej listy postanowień na nadchodzący rok, to świetnie się składa!
Mamy dla Ciebie pozycję obowiązkową, dzięki której dowiesz się, jakie trendy, technologie i rozwiązania będą kluczowe w 2024 roku.
Prawie 80 stron merytorycznej dawki inspiracji popartej dziesiątkami godzin researchu, śledzeniu badań i analiz. 9 trendów i 3 antytrendy poparte komentarzami ekspertów, będą odpowiedzią na najbliższe wyzwania, przed którymi staną marki.
To druga edycja naszego trendbooka. Centrum zainteresowania tegorocznej wersji stanowi człowiek. Coraz bardziej świadomy, który dokonuje przemyślanych wyborów – również konsumenckich, dlatego skupiamy się na nim i na tym co go otacza.
Czego możesz spodziewać się po drugiej edycji Trendbooka? Oczywiście, że wszystkiego co najlepsze i merytoryczne. Poniżej mały przedsmak efektów naszej pracy, enjoy!
Nasz Trendbook wspierają
dr Daniel Kiewra
Ekspert ds. Klimatu i Energii,
Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Dariusz Maciołek
Członek Rady Nadzorczej IAA Polska,
CMO BNP Paribas Bank Polska
Marcin Pilarski
Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska,
Reprezentant statutowy PAYBACK Polska w IAA Polska
Agnieszka Gruszczyńska-Hyc
Redaktorka Naczelna,
Architectural Digest Polska
Aniela Radomska
Head of Lifestyle,
Imagine Nation
Bartosz Tesławski
Dyrektor Marketingu i Obsługi Sprzedaży,
Wydawnictwo Gospodarcze
Wojciech Kardyś
Ekspert ds. Komunikacji Internetowej i Social Media