Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

MUST HAVE

Trendbook 2024

„Człowiek w centrum”

Jeśli nie masz jeszcze gotowej listy postanowień na nadchodzący rok, to świetnie się składa!
Mamy dla Ciebie pozycję obowiązkową, dzięki której dowiesz się, jakie trendy, technologie i rozwiązania będą kluczowe w 2024 roku.

trendbook 2024
Prawie 80 stron merytorycznej dawki inspiracji popartej dziesiątkami godzin researchu, śledzeniu badań i analiz.
9 trendów i 3 antytrendy poparte komentarzami ekspertów, będą odpowiedzią na najbliższe wyzwania, przed którymi staną marki.

Prawie 80 stron merytorycznej dawki inspiracji popartej dziesiątkami godzin researchu, śledzeniu badań i analiz. 9 trendów i 3 antytrendy poparte komentarzami ekspertów, będą odpowiedzią na najbliższe wyzwania, przed którymi staną marki.

To druga edycja naszego trendbooka. Centrum zainteresowania tegorocznej wersji stanowi człowiek. Coraz bardziej świadomy, który dokonuje przemyślanych wyborów – również konsumenckich, dlatego skupiamy się na nim i na tym co go otacza.

To druga edycja naszego trendbooka. Centrum zainteresowania tegorocznej wersji stanowi człowiek. Coraz bardziej świadomy, który dokonuje przemyślanych wyborów – również konsumenckich, dlatego skupiamy się na nim i na tym co go otacza.

Twój ruch, kliknij i pobierz!

Brzmi ciekawie? Pora na Twój ruch, wypełnij poniższy formularz i zgarnij nasz Trendbook!

Klauzula informacyjna:

Administratorem Twoich danych jest Focus Nation sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane przetwarzamy na podstawie Twoich dobrowolnych zgód: (i) w celu wysyłania informacji handlowej (w tym corocznych TrendBooków) na adres e-mail oraz (ii) w celu nawiązania kontaktu poprzez platformę LinkedIn. Masz prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, wycofania zgody (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania sprzed jej wycofania), a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych. Pełną treść informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

SPOILER ALERT

Czego możesz spodziewać się po drugiej edycji Trendbooka? Oczywiście, że wszystkiego co najlepsze i merytoryczne. Poniżej mały przedsmak efektów naszej pracy, enjoy!

okładka Trendbook'a 2024 "Człowiek w centrum"
spis treści Trendbook'a 2024 "Człowiek w centrum"
strona tytułowa Trendbook'a 2024 "Człowiek w centrum"
strona trendu "Trendy w Designie"
strona tytułowa Trendbook'a 2024 "Człowiek w centrum"
strona trendu "Dualizm w AI"
strona tytułowa Trendbook'a 2024 "Człowiek w centrum"
strona trendu "Marki podnoszące na duchu"

EKSPERCI

Nasz Trendbook wspierają

dr Daniel Kiewra

dr Daniel Kiewra

Ekspert ds. Klimatu i Energii,
Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Dariusz Maciołek

Dariusz Maciołek

Członek Rady Nadzorczej IAA Polska,
CMO BNP Paribas Bank Polska

Marcin Pilarski

Marcin Pilarski

Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska,
Reprezentant statutowy PAYBACK Polska w IAA Polska

Agnieszka Gruszczyńska-Hyc

Agnieszka Gruszczyńska-Hyc

Redaktorka Naczelna,
Architectural Digest Polska

Aniela Radomska

Aniela Radomska

Head of Lifestyle,
Imagine Nation

Bartosz Tesławski

Bartosz Tesławski

Dyrektor Marketingu i Obsługi Sprzedaży,
Wydawnictwo Gospodarcze

Wojciech Kardyś

Wojciech Kardyś

Ekspert ds. Komunikacji Internetowej i Social Media

PARTNERZY

FORUM ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU
IAA

PATRONI MEDIALNI

AD
BRIEF
MARKETER+
MARKETING PRZY KAWIE
MEDIA MARKETING POLSKA
MEETING PLANNER
OOH MAGAZINE
PRESS
SPRAWNY MARKETING
THINK MICE
WIADOMOŚCI HANDLOWE