Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

14.08.2024

Junior Client Service Helpdesk

Osoba na tym stanowisku będzie wspierała pracę działu Client Service i będzie odpowiadała za codzienną obsługę zapytań dotyczących działania platformy B2B, którą obsługujemy w imieniu naszego Klienta.

Będziesz tzw. ‘pierwszym punktem kontaktu’ do obsługi tej platformy.


Nasz idealny kandydat to osoba, która jest otwarta, komunikatywna, asertywna, odporna na stres i cierpliwa. 

Szukamy osoby która uwielbia kontakt z ludźmi i radzi sobie z nietypowymi sytuacjami.


Jeśli jesteś taką osobą - Dołącz do nas! Czekamy na Ciebie! U nas nie będziesz się nudzić!

Zakres obowiązków

  • Codzienna obsługa platformy B2B naszego Klienta, która ma na celu wsparcie sprzedaży i komunikacji
  • Bycie pierwszym punktem kontaktu do obsługi platformy od strony biznesowej
  • Obsługa zapytań telefonicznych i mailowych dotyczących działania platformy
  • Rozwiązywanie problemów i reklamacji w zakresie działania platformy
  • Ścisła współpraca z osobami odpowiedzialnymi za działanie platformy po stronie Klienta
  • Obsługa CMS Klienta (np. uzupełnienie treści, wprowadzanie materiałów graficznych)
  • Terminowa realizacja własnych zadań i raportowanie statusu aktualnie realizowanych zadań
  • Rozliczenie projektu i kontrolowanie harmonogramu
  • Research informacji rynkowych

Oczekiwania

  • Bardzo dobra umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność radzenia sobie z nietypowymi sytuacjami
  • Cierpliwość i otwartość na kontakt z ludźmi
  • Dobra organizacja pracy
  • Rzetelność, skrupulatność, terminowość
  • Inicjatywa, kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań i zaangażowanie
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Aktywny status ucznia lub studenta - mile widziane
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie komunikatywnym
  • Dobra znajomość programu Excel oraz pakietu MS Office

Oferujemy

  • Elastyczne formy zatrudnienia i możliwość pracy zdalnej
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności
  • Współpracę z ludźmi, którzy lubią to co robią
  • Pracę dla znanych polskich i zagranicznych marek
  • Rozwijanie i zdobywanie nowych umiejętności
  • Pracę w komfortowym biurze w samym sercu Saskiej Kępy
  • Dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (w tym do nauki języka angielskiego) oraz wydarzeń branżowych, w których udział jest uzasadniony biznesowo
  • Dofinansowanie do prywatnego pakietu medycznego dla Ciebie wraz z ubezpieczeniem szpitalnym i ochroną najbliższych oraz możliwość wykupienia prywatnego pakietu medycznego dla członków Twojej rodziny

Aplikuj

Masz głowę pełną pomysłów i szukasz miejsca, które pomoże Ci je zrealizować? Daj się poznać, wyślij nam swoje CV, wpadnij na kawę i porozmawiajmy o tym, co możemy zrobić razem.

Wybierz plik lub go tu upuść, Maksymalny rozmiar pliku 10 MB. Dozwolone formaty PDF, DOC

Administratorem danych osobowych jest Focus Nation Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-905) przy ul. Francuskiej 37. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności dostępną tutaj.