Jak ze szkła uczynić prawdziwą gwiazdę? Czemu nie postawić na sesję zdjęciową w pełnym magii, zimowo-świątecznym nastroju, wydobywając pełnię blasku szkła marki KROSNO.
W oparciu o realizowaną dla światowej sławy polskiego producenta szkła, ideę kreatywną „KROSNO DODAJE BLASKU CHWILOM” przygotowaliśmy w Focus Nation niezwykłą, zimową sesję produktową dla kilkunastu kolekcji szkła w 4 aranżacjach pod okiem food stylistów z Warsaw Foods. Autorem zdjęć był ceniony fotograf Grzegorz Klukowski.
Chociaż myśl przewodnia zdjęć to „KROSNO DODAJE BLASKU ŚWIĘTOM”, udało nam się uchwyć uniwersalność użytych w sesji kolekcji - pokazać, że pasują do każdej, nie tylko świątecznej aranżacji. Efektem było 30 zdjęć i 5 filmów do świąteczno-karnawałowej komunikacji marki. Materiały zostały wykorzystane w mediach społecznościowych, reklamach prasowych w takich czasopismach, jak Vogue Polska, Twój Styl, Pani, Zwierciadło czy Viva oraz na zaprojektowany przez nas landing page świątecznej kampanii.