This site uses cookies to deliver services in accordance with the Cookie Files Policy. You can set the conditions for storage and access to cookies in your browser settings. By using this website you are giving your consent to the use of cookies in accordance with current browser settings.

03.02.2025

Junior Client Service Helpdesk

Osoba na tym stanowisku będzie wspierała pracę działu Client Service i będzie odpowiadała za codzienną obsługę zapytań dotyczących działania platformy B2B, którą obsługujemy w imieniu naszego Klienta.

Będziesz tzw. ‘pierwszym punktem kontaktu’ do obsługi tej platformy.


Nasz idealny kandydat to osoba, która jest otwarta, komunikatywna, asertywna, odporna na stres i cierpliwa. 

Szukamy osoby która uwielbia kontakt z ludźmi i radzi sobie z nietypowymi sytuacjami.


Jeśli jesteś taką osobą - Dołącz do nas! Czekamy na Ciebie! U nas nie będziesz się nudzić!

Zakres obowiązków

  • Codzienna obsługa platformy B2B naszego Klienta, która ma na celu wsparcie sprzedaży i komunikacji
  • Bycie pierwszym punktem kontaktu do obsługi platformy od strony biznesowej
  • Obsługa zapytań telefonicznych i mailowych dotyczących działania platformy
  • Rozwiązywanie problemów i reklamacji w zakresie działania platformy
  • Ścisła współpraca z osobami odpowiedzialnymi za działanie platformy po stronie Klienta
  • Obsługa CMS Klienta (np. uzupełnienie treści, wprowadzanie materiałów graficznych)
  • Terminowa realizacja własnych zadań i raportowanie statusu aktualnie realizowanych zadań
  • Rozliczenie projektu i kontrolowanie harmonogramu
  • Research informacji rynkowych

Requirements

  • Bardzo dobra umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność radzenia sobie z nietypowymi sytuacjami
  • Cierpliwość i otwartość na kontakt z ludźmi
  • Dobra organizacja pracy
  • Rzetelność, skrupulatność, terminowość
  • Inicjatywa, kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań i zaangażowanie
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Aktywny status ucznia lub studenta - mile widziane
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie komunikatywnym
  • Dobra znajomość programu Excel oraz pakietu MS Office

Oferujemy

  • Elastyczne formy zatrudnienia i możliwość pracy zdalnej
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności
  • Współpracę z ludźmi, którzy lubią to co robią
  • Pracę dla znanych polskich i zagranicznych marek
  • Rozwijanie i zdobywanie nowych umiejętności
  • Pracę w komfortowym biurze w samym sercu Saskiej Kępy
  • Dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (w tym do nauki języka angielskiego) oraz wydarzeń branżowych, w których udział jest uzasadniony biznesowo
  • Dofinansowanie do prywatnego pakietu medycznego dla Ciebie wraz z ubezpieczeniem szpitalnym i ochroną najbliższych oraz możliwość wykupienia prywatnego pakietu medycznego dla członków Twojej rodziny

Apply

Is your head full of ideas? Are you looking for a place where your can convert your ideas into reality? Let us get to know you, send us your CV, drop in for coffee and to talk about things we can do together.

Please select the file or drop it here. Maximum file size 10 MB. Allowed formats PDF, DOC

Your data controller is Focus Nation Sp. z o.o. with its registered office in Warsaw (03-905) at ul. Francuska 37. The data entered in the contact form will be processed following the Privacy Policy available here.